تو را دوست دارم ...

 

من همچون دریایی آرام در سپیده دم 

تو را چنان دوست دارم  

که هیچ سنگی  

نمی تواند  

آرامش مرا از با تو بودن  

متلاطم

و هیچ نسیمی نمی تواند 

عشق مرا 

از تو دور کند ... 

 

 

نوشته: مهربان 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 14:34 http://akhavanmohamad.blogfa.com

سلام
ممنون از لطفتون.
شما رو با چه نامی لینک کنم؟

درود بر شما
تشکر از حضور سبزتان
با مصرعی از شعر همسرم که در عنوان وبلاگم نوشتم:

"ای تمام آرزوی بودن اشعار خاطرت بسیار"

مانا باشید.

PS جمعه 26 دی 1393 ساعت 11:31 http://parvizsadeghi.blogfa.com

آدینه تون به خیر

فرشته چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 18:46

اساسِ علمِ ریاضی به باد خواهد رفت
اگر که مسئله ها عاشقانه حل بشود........

بیا و مسئله ها را ز راه دل حل کن
که در تمام جهان این سخن مثل بشود: ....

درود بر شما

PS دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 12:30 http://parvizsadeghi.blogfa.com

تشکر از مهرتون

روزتون دلخواه

درود
سپاس از حضورتون

سلامت باشید

فرشته یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 23:57

منم که دیده به دیدار دوست کردم باز چه شکرگویمت ای کارسازه بنده نواز...........

نیازمند بلا گو رخ از غبار مشوی
که کیمیای مراد است خاک کوی نیاز
ز مشکلات طریقت عنان متاب ای دل
که مرد راه نیندیشد از نشیب و فراز

درود فرشته جان

قلب من چشم تو یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 11:45 http://www.negahivayadi.blogfa.com

لبخندت را
نگاهت را
تن ات را
اصلاً تمام تلخی هایت را
همین امشب می خرم
فقط بگو چند ؟
دیووانه
می خواهم برایت جان بیاورم

علیرضا اسفندیاری

لبخندت را دوست دارم
سادگیت را می ستایم...
شادیت را باور دارم....
چرا که ...
زندگی همچون ترانه ای ست که جاری می گردد ...

درود بر شما و سپاس از حضور گرمتان و شعر زیبایتان ...

پایدار باشید

گلبهار یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 11:06

خیلی زیبا جواب فرشته رو میدی من خوشم میاد این فرشته کافه خودمون هست ؟.

سلامی رهاتر از رها،
برای جانهایی که به انگیزه ی مهربانی زندگی می کنند

PS یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 09:49 http://parvizsadeghi.blogfa.com

سرشار از امواج لطافت ... تشکر از قلم دلنشینتون


دریا همیشه نگران ست
می آید می رود
می آید می رود
نکند ساحلش رفته باشد

سمت مرا از آب بپرسید...
دریا همیشه منتظر عاشقانه هاست...
آب و آبی با تو می جوشند، آسمان یا هرچه دریاییست
سبز و سوری با تو می روید، زمین یا هرچه زیباییست
ارغنون و عشق با تو می ماند، لحن دل یا آنچه لیلاییست
مهر و مینو با تو می تابد، آنچه روشن، آنچه رویاییست ...

درود استاد ارجمند
حضورتان کلبه حقیر مرا بسیار زیبا کرده است ...

ممنون و من تازه اول راهم و یک نقطه ام در برابر دنیای زیبای شعرهای شما ...

سپاسگزارم و برقرار باشید

گلبهار شنبه 20 دی 1393 ساعت 20:07

چقد زیبا بود مرسی

درود گلبهار جان

و چقدر حضور تو زیباست عزیزم

فرشته شنبه 20 دی 1393 ساعت 19:18

و چه دانی که پس هر نگه ساده ی من
چه جنونی
چه نیازی
چه غمی ست

یا نگاه تو ، که پر عصمت و ناز
بر من افتد ، چه عذاب و ستمی ست
دردم این نیست ولی
دردم این است که من بی تو دگر
از جهان دورم و بی خویشتنم
پوپکم ! آهوکم
تا جنون فاصله ای نیست از اینجا که منم

"شاعر: مهدی اخوان ثالث"

متشکرم از شما

فرشته شنبه 20 دی 1393 ساعت 19:16

می خواستم تصویر با تو بودن را نقاشی کنم
دیدم فاصله بینمان در ورق جا نمی شود

کمی نزدیکتر بیا........

می خواهم با تو بودن را حس کنم...

من قصه با تو بودن را تا ابد اینگونه آغاز میکنم ،
یکی بود … هنوزم هست ...

تشکر از حضور سبزتان

فرشته شنبه 20 دی 1393 ساعت 19:14

تونیستی دل این چتر....وانخواهدشد.غمی است باران وقتی هوا...هوای تونیست........

... به دل نگیر اگر این روزها کمی دو دلم
دلی کلافه که جای تو هست و جای تو نیست

به شیشه می خورد انگشت های باران...آه...
شبیه در زدن تو...ولی صدای تو نیست ...


"شاعر: اصغر معاذی"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد